petek, 16. november 2018

Škatlica presenečenja “Življenje je lepo” / Exploding Box “La Vita e Bella”

Pozdravljeni. Za simpatična zakonca, ki sta v prejšnjih dneh praznovala 60. rojstni dan, sem na željo oblikovala posebno škatlico presenečenja v katero sem "ujela" morsko-gorski pridih. Ker je domači kraj slavljenca na hrvaški obali, sem pričarala jadrnico z ozadjem planine. Oba obožujeta morje in planine. Škatlica presenečenja je "oblečena" v nežno barvno kombinacijo LemonCraft papirja modre in rjave barve. Stranice krasijo Wild Orchid Crafts rožice in školjkice, ki sem jih pritrdila na vrvico - ta pa predstavlja močne ladijske vrvi. Dodala sem še Scrapiniec izrez v obliki srca z napisom "La Vita e Bella". Življenje je lepo, kajne?














Challenges:



Ni komentarjev:

Objavite komentar