sreda, 14. december 2022

Birdhouse Cards “Snow Globe” & “Christmas Tree” / Voščilnice ptičja hišica “Snežna krogla” & Božično drevo”

Spet je leto naokrog in december je mesec, ko v domovih zadiši po cimetu in vaniliji. Jaz pa v tem času z največjim veseljem ustvarjam praznične voščilnice za sorodnike in prijatelje. Letos sem se odločila za bolj posebno obliko voščilnic, ki predstavlja naše toplo zavetje, kjer najdemo svoj mir in prijazno besedo: DOM. Navdih sem dobila v tej lepi misli: iz našega doma v vašega. Srečo in hvaležnost za vse drobne trenutke najdem v naravi, zato sem se odločila, da izdelam voščilnice v obliki ptičje hiške. 

Oblikovala sem 38 unikatnic “obešank” v moji priljubljeni mixed medii tehniki. Uporabila sem dvostranski papir 30x30 cm Mintay Papers “Time of Wonder”. Očarala me je barvna kombinacija, kjer prevladujeta rdečo-vijolična in olivno zelena barva. Odločila sem se, da bom napisala več objav, čeprav je osnova voščilnice enaka. Danes z vami delim “Snežno kroglo” in “Božično drevo”. Sledijo pa še: Medenjakovo srce & Božični venček, Hrestač, Rdeči ptič & Lanterna.


Pri izdelavi sem uporabila tudi karton, valovito lepenko, mah, lišaj, jutino vrvico, gazo, različne rožice, beli gesso, tekoče lepilo, silikonsko pištolo in bleščice. Na koncu vseh objav bom napisala tudi postopek izdelave v besedi in sliki.









Challenges / Izzivi:









9. Vesela hiška - # 37. Prazniki Sodelujem z voščilnico “Snežna krogla”





21 komentarjev:

  1. Beautiful card. Thanks so much for joining us this week at Allsorts challenge.
    Pauline xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous papers, beautiful card.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous creations. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo si okrasila našo Veselo hiško. Ob obisku tvojega bloga so me objeli prazniki, še zadišalo je po njih.
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. So glad you’ve joined our challenge at Mixed Media Lovers! I just love what you’ve made. Hope to see you again next time.
    Blogowner: Ine http://creaine-cards.blogspot.nl/

    OdgovoriIzbriši
  6. Mooi wat je gemaakt hebt! Zo blij dat je meedoet bij Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi,
    these are very pretty creations and wonderful designs too.
    Thank you for joining the MAWTT Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L. DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, ob tvojih mojstrovinah sem ostala kar brez besed. Tako lepo, popolno in čarobno. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Stunning creations, so many beautiful details. Thank you for joining us at Creative Artiste this month. I hope you will return with your beautiful artwork when we resume our challenges in February. Judy DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Adrijana, taaaako zelo sem vesela tvoje objave. Res zelo pogrešam tvoje ustvarjanje.
    In tudi tokrat si me popolnoma prevzela s to krasno idejo in zvedbo. Z 38 lepotičkami je kar veliko dela, ampak saj to je delo, ki ga najraje delamo, kajne?
    Lepo te je imeti na obisku v Veseli hiški. Bodi lepo, velik objem in pozdrav. Janja

    OdgovoriIzbriši