petek, 16. december 2022

Birdhouse cards “The Nutcracker” / Voščilnice ptičja hišica “Hrastač”

Le kdo ne pozna priljubljenega in pogumnega viteza Hrestača, s katerim deklica Klara potuje skozi pravljično deželo? Med spremljanjem dogodivščin v čarobnem svetu spoznamo resnično vrednost prijateljstva in družinske topline. Hrestač je v zadnjem času postal eden bolj prepoznavnih simbolov Božiča. 


Oblikovala sem dve različni seriji Hrestača: prvi je obkrožen z okrasnimi bunkicami, pri drugem pa je v ozadju božična zveza. Meni osebno sta všeč obe verziji in tudi nad barvami se navdušena. 

















 Challenges / Izzivi:







10 komentarjev:

  1. No, draga Jana, pa sem te dočakala na svojem izzivu. Že včeraj sem občudovala to tvojo popolno stvaritev. Toliko dodatkov in lepih detajlov že dolgo nisem videla. Ob pogledu na tvojo čudoviti mixed medio pa si mi pričarala tudi spomin na delavnice v Mariboru, ki jih tako pogrešam. In ti si iz papirja, ki pri meni leži še kar zapakiran ustvarila čarobno pravljico. In jo na koncu še tako lepo poslikala. Z veseljem pozdravljam gospoda Hrestača v moji galeriji.Jana, kapo dol.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Magda ❤️ Hvala iz srca za tako lep komentar 🙏 Res sem vesela, da so ti moje voščilnice všeč. Jaz pa z največjim veseljem zarežem v papir, ker vem, da bo pričarala nekaj novega, posebnega in s tem razveselila ljubo osebo. In ta kolekcija me je očarala na prvi pogled. Tudi jaz zelo pogrešam naša skupna druženja in ustvarjanja, pa čeprav nisem več tako aktivna. Pošiljam ti en veeeliiiik, veeeliiik objem in želim ti lepe praznike ❤️ Jana

    OdgovoriIzbriši